Gamla spöken väcks till liv

Vet inte vad jag ska känna eller tänka. Just nu känner jag allt och ingenting på samma gång. Samtidigt som jag förstår så förstår jag ingenting. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Behöver få ur mig allt, men jag vet inte hur. Jag vet ju inte ens vad jag känner, tycker eller tänker. Jag vill förstå, det vill jag verkligen. Men när de inblandade inte vill prata så är det näst intill omöjligt..

Jag trodde allt gick i rätt riktning - mot en lösning.
Men tydligen så hade jag fel. Vi står uppenbarligen och stampar på samma ställe som förr och jag vet inte hur vi ska ta oss vidare mot nästa steg. Jag vet inte vad jag kan göra. Jag tror ärligt talat inte att jag kan göra så mycket. Jag kan inte göra något som förändrar situationen.. Jag känner mig så maktlös.

Jag vill ju bara vara lycklig, är det så fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0