kloka ord

Bäddade precis ner mig själv och bebisen i sängen. Jag måste försöka somna i tid idag för morgondagen börjar tidigt. Jia kommer hem till mig runt tio om allt går som planerat så vid åtta går alarmet igång..! Fy, på min lediga dag och allt, men vad gör man inte för vännerna?! Jag ligger just nu och läser massa bloggar och slank in en på gammal väns blogg. Och det första mina ögon ser är "Ta för dig mer av livet - du är skyldig dig själv det".. Kloka ord och något att tänka på! Och det får bli de sista orden för idag, för nu ska iallafall jag försöka somna.

Nattinatti...

Kommentarer
Postat av: Sara - VECKANS BLOGG TÄVLING PÅGÅR

Hejsan!



Nu har du chansen att anmäla dig till veckans blogg tävlingen om du vill! Det enda du behöver göra är att skriva att du är med i det inlägget.



Jag drar en vinnare på fredag, lycka till!



PS. Större chans att du vinner om du skriver en motivering till varför just din blogg ska vinna! :)

2010-12-01 @ 11:30:04
URL: http://ssaraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0