Update

Det har varit dålig update här på bloggen dom sista dagarna, skäms på mig. Jag är helt slut och ligger nerbäddad i sängen och borde egenliga somnat för länge sen för jag ska jobba i morgon, men ett litet inlägg kan jag väl bjuda på...

Började veckan med att träna så hårt att jag knappt kunde gå dagarna efter. Vilket ledde till att jag blev totalt söndermobbad på jobbet! Där jag för övrigt har varit två gånger hittills denna vecka (soft schema, lr hur?!) Jag har även hunnit med en fika hemma hos jief och sprungit ett par vändor på stan. Jag har ätit sen frukost med mamma på hennes jobb. Passade på att äta frukost med henne när hon åt lunch (pinsamt sen frukost, jag vet!) Hela stan skrattade åt mig när jag kom där gående med min frukosttallrik och två kokta ägg i fickan. Haha. Det är tur att det inte är så långt till hennes jobb hemifrån mig! Jag har även träffat en fin vän som är på besök från sthlm, så då blev det mkt prat över en fika och ett glas vin & jag och admir har haft impulsdate med anna och sebbe på maxi där vi hade en het diskussion om glögg och fulllornsris. Haha :-)

Det var allt jag orkade bjuda på för denna gången. Nu måste jag sova så jag orkar upp i morgon, om ingen vänlig själ känner för att byta sysselsättning med mig för en dag?! Det enda jag vet att jag skulle tacka nej till är nog att byta med anna, sorry gumman men du får skriva din tenta själv ;-)
Lycka till! Jag håller tummarna!

Kommentarer
Postat av: annabanana

TACK ;D de gick jättebra!!! puss

2010-11-05 @ 13:14:47
URL: http://annacoolsombaraden.blogg.se/
Postat av: Emla

I know right :)

2010-11-05 @ 15:54:49
URL: http://erosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0