uppförsbacke & motvind

Befinner mig just nu på en plats där jag inte alls vill vara. Eller platsen i sig är det väl inget fel på, ligger hemma i soffan med mini i knät, tända ljus och ett glas vin i handen, men det psykiska kunde varit bättre. Mycket bättre. Och vin är nog det sista jag ska hälla i mig nu.. Men nu är det gjort så då kan jag ju lika gärna fortsätta...

Första advent kom, var och passerade och varenda jävel, ursäka uttrycket, har julpyntat utom jag. Julkänslan går inte att hitta, den finns fixom inte, ingenstans.. Jag hoppar över jul iår. Nyår också för den delen för då jobbar jag ändå...

Usch, uräkta attityden men jag är inne i en dålig period just nu. Därav den dåliga uppdateringen på bloggen. Men tack och lov finns sådana fina människor som marlene i mitt liv ♥ Tack för att du orkar lyssna sweet!


Jag lovar, jag ska bjuda på bättre humör nästa gång jag skriver...!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag har inte heller julpyntat... :/

2010-12-01 @ 09:42:09
URL: http://mznettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0