Höst

Fy fan säger jag bara. Nu har hösten verkligen hittat till kalmar. Det blåser och regnar och är så trist väder! Usch!

Började dagen med ett yogapass idag, jag har aldrig testat det innan men nu kan jag ju bocka av det från listan. Haha. Vet inte om det var min grej, jag har så svårt att varva ner.. Men jag kanske ger det ett försök till, får se. Efter yogan träffade jag jief över en sushilunch och shopping. Och mycket, mycket kaffe, vi var såå trötta båda två och jag var helt seg efter yogan så vi behövde lite koffein ;-) Kom precis hem så nu myser jag och mini framför "unga mödrar". Väntar på att det ska sluta regna så vi kan ta en liten promenad. Det är ingen idé att tvinga ut henne nu när det är sånt skitväder ändå för då får jag släpa ut henne ur lägenheten..! Och det är ju elakt..! Men det slutar väl regna snart förhoppningsvis.
Skriver mer sen. Puss och gull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0