Igår & idag

Igår ville jag bara gräva ner mig - och det var ungefär vad jag gjorde. Jag kämpade mig igenom dagen på jobbet och sen var jag bara hemma hela kvällen.. Tog det lugnt, kollade en film och bara tog hand om mig själv. Sen kom admir och vi mös och pratade men lyckades ändå lägga oss ganska tidigt. Skönt. Det är så tryggt att somna i hans famn. Jag har saknat det och det var precis vad jag behövde för jag fick en hel natts sömn...!

Ligger just nu på soffan med magsmärtor. Dag ut och dag in, det blir inte bättre.. Börjar tro att det är stressrelaterat..! Jag har läkartid på måndag så jag får väl vänta och se vad vad dom säger då.. Jag hade egentligen planerat att träna och uträtta lite ärenden men det blev soffan istället.. Är nog piggare i morgon :-)
Kvällen är förhoppningsvis planerad och jag önskar verkligen att det blir av. Jag håller tummarna hårt, hårt, hårt och blir det nu så som det är tänkt ska ingen magvärk stoppa mig!
Skriver mer sen. Nu blir det promenad med den lilla kärleken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback