Kärlek och nybakta bullar ;)

Det är tur att jag har en sån underbar pojkvän, ensamheten varade inte länge igår... Admir kom hit efter jobbet och sen satt vi uppe till kl 4.00 inatt och mös och pratade och bara njöt av varandras sällskap ♥

Lunchen idag spenderade jag med mamma. Det blir en hel del luncher ihop med henne nu när jag bor så nära hennes jobb ;) Sen kom Anto förbi en stund, men han vände ganska kvickt igen för jag satte igång med mina naglar. Har länge tänkt gå och fixa dom men får ju aldrig tummen ur så nu gjorde jag det själv. Och det blev helt ok faktiskt, är nästan lite stolt över mig själv. Haha. Efter det blev det en snabbfika med Jief och nu sitter jag och Mini i soffan oich myser och väntar på att Kikki ska komma - med nybakta bullar, mums! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0