Kort update

Sitter på jobbet just nu och tänkte att jag skulle ge mig på att lägga upp ett inlägg via telefonen. Spännande!

Jag var fortfarande på dålig humör igår, efter "incidenten" i måndags. Jag gjorde så lite jag kunde, jag låg mest och mös med mini hemma på soffan hela dagen.. Lämnade dock lägenheten en stund för lite shopping och fika med fina jief, tack gumman, du får mig alltid på bättre humör ♥ Admir kom förbi en stund igår kväll och han lyckades övertala mig att ta en fika på stan.. Det blev dock bara en snabb vända och jag var i säng ganska tidigt igår och jag sov faktiskt helt ok inatt - kors i taket!
Ikväll ska jag nog unna mitt ett glas vin (lr två). Det är min första, sista och enda jobbdag denna vecka, skönt! Och det är ju faktiskt lillördag!
I morgon är det avkoppling med massage som står på schemat. Underbart. Längtar.

Men nu - tbx t jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0