Tiden rusar iväg

Det är helt sjukt vad dagarna går fort, det är redan lördag, helt galet! Igårkväll var jag och pojkarna en sväng på stan. Det blev en lugn kväll med burn och kaffe ;-) Men det är härligt det också ibland..

Idag tog jag lite sovmorgon för det tyckte jag att jag var värd! Sen ringde fia och vi tog en liten shoppingrunda på stan. Hittade en kofta och ett skärp som följde med hem. Haha. Kom precis innanför dörren så nu ligger jag utslagen på soffan med mini på bröstet. Mys mys.. Fick precis reda på att det tydligen blir fika hemma hos mig i eftermiddag. Admir, Amir och Evelina kommer tydligen förbi. Härligt att man får vara med och bestämma. Haha. Men det blir mys, det var länge sen jag träffade Amir och Eve nu..

Men nu ska jag mysa så mkt jag orkar! Hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0