Torsdag avklarad

Och så var även denna dagen slut...

Och jag är helt, helt slut, alla mina krafter gick till städningen idag men åh så skönt nu när det är klart! (nu är det bara fönsterputsning kvar men usch, det orkar jag inte ens tänka på) Passade även på att tvätta ett par maskiner när jag ändå var i farten,
så duktigt av mig ;) Det var väl ika bra att passa på när jag ändå var i farten.
Jag var även förbi gymet en sväng idag angående min träning, jag måste verkligen ta tag i det igen och nu är ju första steget taget. Ska tillbaka dit i morgon igen och då kommer nog plånboken fram! Efter mötet på gymet kom Admir som en räddande ängel med thaikäk och gud så gott det var, jag åt som aldrig förr! Mat hade ju inte varit min högsta prioritet under dagen, fy - skäms på mig! När maten landat i magen var det mys och kärlek som gällde. Både Admir och Mini var så trötta så dom somnade i knät på mig. Och snarkade i kapp. Gull!

Nu ligger jag nerbäddad i soffan med Mini sovandes i knät och ett glas vin i ena handen. Men själv till skillnad från igår då söta Marléne var här. Tack gumman, du är för underbar. Älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0