Träningen är nu igång på riktigt

Ojoj säger jag bara, vilken dag.. Satte mig precis för första gången för idag! Har gjort allt & ingenting..!

Började dagen med promenad med mini. Den blev dock inte alls så lång som jag planerat. Men det var skönt ändå! Efter det mötte jag upp min fina kusin för sen lunch/tidig middag och lite shopping.. Hittade även denna gången en del plagg som följde med hem. Men inget som jag egentligen behöver, det är konstigt det där att man aldrig hittar det man letar efter - bara massa annat onödigt..! Jag hann även gnabba lite med molle. Det är för härligt det.. Han mötte upp oss i stan efter jobbet.. Dom är bara för söta - sötast! Och det blir bara bättre och bättre för varje dag som går! Haha, värst vad jag ska krångla till det!
Men på tal om något helt annat nu - jag var på gymet idag. Mötte upp min PT och sen så la vi ihop ett schema. Så nu är det bara till att fortsätta ;-) Inga ursäkter! Har bokat in ett yogapass i morgon, har länge velat prova och nu är det dags!

Sitter för övrigt just nu insvept i min nya fina filt och kollar DH. Snart blir det kvällspromenad och sen ska jag nana kudden OM inte admir kommer förbi efter jobbet. Så jag får iaf vänta tills han hör av sig innan jag sluter ögonen för denna dagen..
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0