Verkligheten kommer ikapp...

Jag har haft en liten paus från bloggandet ett tag, men nu har jag väl insett att jag behövde bloggen för att få ur mig en del som jag bar på, och fortfarande bär på för den delen.. Jag har försökt med det där som alla andra kallar "prata" men det är väl inte riktigt min grej.. Men sen å andra sidan, är bloggandet det? Och hur mycket kan jag egentligen skriva? Hur öppen och ärlig kan man vara på nätet?
Det får tiden visa...

Jag intalade mig själv att allt skulle löst sig nu, att mitt liv skulle blivit som jag önskade. Men tji fick jag, verkligheten kom ikapp.. Det är inte mycket som ändrats sen mitt sista blogginlägg. Jag har fortfarande inte hittat tillbaka till mitt "riktiga jag" och jag är fortfarande ute och svävar och ser allt genom en tjock dimma. Jag kan inte se klart. Men det kommer väl. Förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0