älta lr inte älta?

Jag är inte den som är långsint men vissa saker kan jag inte bara sopa in under mattan....

Fredag kväll - och här sitter jag bakis med feber.. Hoppas jag inte blir sjuk nu! Jag jobbar ju i morgon! Det har jag inte tid med. Suck.. Problem och bekymmer. Men gårkvällen blev iallafall lyckad tillslut. Lite väl mycket alkohol kanske men för det har jag väl bara mig själv att skylla.. Tjejerna var här och vi hade urmysigt! Jag däckade tyvärr innan de gått men dom hade kul ändå.

Idag har jag i stort sett spenderat hela dagen ute på kollo med härligt sällskap! Är helt slut av sol, frisk luft och baksmälla så nu blir det liggande position i soffan resten utav kvällen!
Vilken fredagkväll va?! Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0