andas..!?

Jaa, när fan ska man hinna med det då?! Jag har nu jobbat måndag, tisdag, onsdag, torsdag, lördag, söndag, tisdag.. Typ dygnet runt. När jag inte är på jobbet så har jag jour och kan få rycka in när som..! Så nu känner jag mig som en vandrande död. Men trots det så ska jag hjälpa mamma på firman i morgon och eventuellt även på fredag så det är bara till att bita ihop och vara trevlig och bemöta kunderna med ett bra humör!

Och trots att jag jobbat typ 200% den sista tiden så har jag ändå haft tid för mina nära och kära, konstigt nog.. Men bra! Ikväll blir det mys med Admir. Antingen hänger vi här hemma eller så drar vi ut en sväng på stan för att fira en glad nyhet :-) Vi får se hur trötta vi är och vad vi känner för när han kommer hem från jobbet! Men nu blir det BB och mys med pinglan..
Hörs när vi hörs! Puss och gull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0