oj vad tiden går

Åtta dagar sen sista inlägget.. Det är illa! Men jag har inte orkat, velat lr ens saknat att skriva av mig... Men nu får jag väl ta tjuren vid hornen. Det är väl inte riktig rättvist av mig att läsa alla andras bloggar utan att bjuda på lite underhållning tbx?!

Men jag vägrar att sammanfatta veckan som gått för det har hänt massor! Både underbart bra saker och dåliga men även rent ut sagt skitsaker...! Så det vill jag inte lägga någon energi på! Men men, idag är det lördag och jag är på jobbet. Sitter just nu och myser med morgonkaffet.. Ganska skönt faktiskt.. Men det är inte bara lördag idag - det är den 9e - lilldamens födelsedag <3 Grattis fina Ayla! Redan 3 år! Det är helt galet!

Skriver mer sen, kanske ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0