My day

Suck och stön! Jag har varit effektiv idag! Jag och Mini startade dagen med att promenera runt city. Det var riktigt skönt och avkopplande ända tills ösregnet kom! Vid 11.00 var det dags för jobb och huua vilken dag! - Tur att jag bara jobbade tre timmar! Efter jobbet mötte jag upp fina Anna för lunch. Sushi! Vi hann även med lite kik i ett par affärer ;) Framtåt fyra pös jag hem för att kissa pinglan sen sällskapade vi mamma hos frisören. Där blev vi sedan upplockade av söta Nicole! Vi gick då hem med den lilla damen och de "stora damerna" parkerade (efter lite shopping) sina rumpor på café Nilsson där vi ägnade en timme åt booobtalk och kaffe ;) Efter stängning drog vi hemåt och inom kort blev vi upplockade av Jia. Så kvällen har (som ni säkert förstått) spenderats i Norrliden. Med Nicole, Emina, Jia och barnen <3



Jag har myst heeela kvällen! Underbara barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0