new start - positive thinking

Alla har vi personliga problem. Saker som tynger oss och saker som gör oss oroliga och nedstämda. Ibland även olyckliga.. Det finns saker vi pratar om - men även saker vi inte pratar om.. Igår ventilerade jag. Rejält. Och idag mår jag bättre.. Så nu är jag fast besluten att hålla mig till det positiva i mitt liv. Det är ingen idé att älta saker och ting och hur jobbigt och negativt allt än känns så finns det alltid något positivt i det hela. Det kan vara gömt och dolt men det finns ändå där. Och jag ska sluta ta ut det negativa som "kan inträffa" innan det hänt. Nu blir det andra puckar! Jag ska bli den lyckliga människa som jag vet finns inom mig. Jag har sett henne förut. Jag har lockat fram henne förut - och jag ska göra det igen.

Happy thoughts. Happy thoughts ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Erika

Duktiga du! Du klarar av allting hjärtat! Be strong :) <3

2011-08-29 @ 08:22:23
URL: http://bignono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0