Nobody Puts Baby in a Corner...



Tordag = tillbaka på ordinarie jobbet efter ett par hektiska dagar på firman.. Skönt!!! Här hinner man andas en sekund!!! Sitter just nu och försöker planera in ett par småresor framöver.. Tanken var att jag och Admir skulle åkt till GBG i helgen men något (några) kom emellan så det blev inte av. Så nu sitter jag här och planerar in resor på egen hand ;) Först blir det nog en kortis till Lollo i Växjö. Och har vi tur så följer Kikki med! Sen väntar förhoppningsvis två vändor till STHLM ;) Hoppas, hoppas! Jag vill även försöka hinna med en tripp till GBG! Och sen har jag och fröken Lundberg sagt att vi ska semestra lite ihop, en weekend eller något annat kul! Och senare i höst/vinter ska jag förhoppningsvis hitta på hyss med Nicole!!!

Håll tummarna nu! I will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0