one second of time off

Två dagars ledighet. Underbart. Skönt. Men nu är det över.. Nu är det troligtvis 12 dagars jobb som gäller! Men som sagt, i helgen hade jag tid för mig själv. Jag hade tid att andas, vila upp mig och umgås med de fina i mitt liv! Middagar, utgångar, fika, skratt, mys och kärlek har avlöst varandra ;) Jag har varit i min egna lilla värld. Men nu är vardagen tillbaka och verkligheten andas mig i nacken....

Jag orkar inte med er. Ni är inte värda minsta tanke eller energi. Men tyvärr så finns ni där i bakhuvudet och stör och irriterar. Men tro inte att ni kan krossa mig. Ytan är hård, och det inre blir tuffare för varje dag. Ni har ingen makt över mig. Det är mitt liv, mina drömmar och mina val och beslut.. Ni är inget värda i mina ögon. Inget. Inget alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0