the cutest kid in town!!

Jag fick precis "ett" urgilligt underbart samtal av en undebar liten tjej!

Ayla; Heej! Jag har varit på dagis idag!
Erica; Åh så roligt! Vad gjorde ni där då?
A; Vi lekte! Vi dansade!
E; Då får du visa mig någon dag..
A; Aaa...

Klick.....
Telefonen ringer igen...

A; Jag sitter och äter. Köttfärssås.
E; Så gott! Vad gör mamma och lillebror då?
A; Lillebror ligger på golvet och bajsar!
E; Då får du hjälpa mamma byta blöja sen!
A; *skrattar* neeeej!!!
E; Jo!

Klick.....
Telefonen ringer igen...

E; Hej igen! Vad hände? Vad gör du?
A; Mini är här!
E; Jaså? Vart då?
A; I sängen!
E; Jaså? Har du gömt henne där??
A; Aaa...
A; Puss puss! Hejdå! Neo säger hejdå! Säg hejdå till Neo!!

Söta unge! Kan man annat än att älska dom alla tre?!
För alltid i mitt hjärta!!! <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha sååå sött!! <3

2011-08-24 @ 22:04:48
URL: http://bignono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0