Work, Shopping, Babies, Coffee & Love

Det är vad min dag bestått av. Det och lite till ;) Började dagen med långpromenad och träning! Hör och häpna - jag hade tid med träning! Men jag fick ju offra min sömn för gymet! Men det var det värt ;) Träffade sedan Fia en snabbis innan jobb 12-16. Mötte efter det upp Jia och barnen för lite shopping. Min lilla familj - älskar er så! Efter en timme på stan drog vi vidare hem till mig. Jag och Ayla gick kissepromenad med Mini medans Jia virrade omkring med Neo på höften ;) Sedan dök både jag och Jia rakt ner i kaffekoppen! Haha! Efter en stund kom även Malin med sin lille bebis, så då blev det ännu mer kaffe! Men nu sitter jag som sagt med poopcornskålen i knät, vinglaset i handen och Mini i famnen ;)

Det har varit en underbar dag!!!
Hoppas det håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0