dag 3 i sthlm

Tredje dagen började precis som alla andra - med hotellfrukost.. Många tycker väl att det är det bästa med att komma iväg och bo på hotell men eftersom att jag har ett helvete, rent ut sagt, att få i mig något på morgonen så fick jag kämpa för att få i mig ett ägg...

Nu var det alltså lördag och vi hade planerat att åka ut till Nacka forum, så vi gick till Pressbyrån och fixade T-kort och så gick vi under jord ;) Admir hade aldrig åkt T-bana innan så han litade ju på att jag skulle veta vad jag höll på med. Haha. Men vi kom iallafall fram hela och rena! Vi spenderade i stort sett hela dagen på Nacka.. Sprang helt otippat på en gammal kompis till Admir, Mustafa (stavning). Haha, han blev helt chockad när han såg oss, han bara stod och stirrade på oss och fick knappt fram ett ljud ;)

Middagen tog vi på hotellet den här kvällen för vi hade planer på att gå ut med Amela (en gemensam kompis från Kalmar), och vi ville inte springa omkring i timmar och leta restaurang när vi hade en tid att passa. Och det är ju alltid kul att testa maten på hotellet och den var helt ok! Framåt 21.30 mötte vi upp Amela på Plattan och sen drog vi vidare mot Srtureplan. Där gick vi först till ett ställe som hette "Fridays". Och där var det sjukt bra stämning, inte alls så som jag hade förväntat mig. Folket var avslappnat och härlig personal och gammal, gammal, gammal go musik! Så där spenderade vi ett par timmar och det blev några glas vin innan vi dorg vidare.. Nu kommer jag inte ihåg vad det stället hette men där stannade vi ändå inte så länge, det var dåligt med plats, så vi drog vidare... Virrade omkring lite innan vi drog hemåt. Det var en kul kväll! Så nu har jag förlorat oskulden på att festa i Sthlm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0