dag 4 i sthlm

Och så var det sista dagen, tiden gick så sjukt fort! Jag ville inte åka hem men samtidigt så saknade jag min egna säng, mitt hem, vänner, familj och min lilla prinsessa! Vi hade iallafall en underbar weekend och det måste göras om snart ♥

Vid elvatiden checkade vi ut från hotellet, låste in väskorna på stationen och gick en liten sväng på stan. Kallar man det så? Jaja, iallafall, vid 13-tiden mötte vi upp Sophie och tog en kaffe. Satt och mös och pratade om allt och ingenting, det hinner hända mycket när man inte setts på ett par månader! Vi tog även en promenad och hon visade oss lite av Sthlm, vi var bland annat förbi parken där man kan åka skridskor, kommer inte ihåg vad den hette nu, men den ligger iallafall vid operan! Vid 15-tiden drog vi oss tillbaka mot stationen för vid 16 gick bussen mot Kalmar och vi var tvugna att få i oss lite mat innan. Så Sophie vinkade av oss och så var vi inne på sista timmen i storstaden. Och då springer vi på ännu en kompis från Kalmar, Khalid (stavning?). Det är ju helt galet att man kan träffa på folk man känner där uppe! Haha...

Vink, vink Sthlm..
Hej, hej Kalmar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0