de senaste dagarna har gått i kärlekens tecken

Ohua, det var länge sen jag var såhär trött - men tro inte att jag klagar! Sista tiden har varit den bästa på länge. Det känns som att jag blev en ny människa efter sthlmsresan.. Och skolan gör ju bara saken bättre. Visst, man har många bollar i luften och jag är lite allmänt förvirrad och fritiden är inte längre lika fri men det är en härlig känsla att göra lite nytta, förutom jobbet då självklart...

De sista dagarna har dock ägnats mycket åt vänner <3 Jag ligger just nu bra till i skolan (det är bara matten som suger - hårt). Så de sista dagarna har spenderats ganska intensivt med Jia och Katrin. Vi har spenderat både dagar och halva och hela nätter ihop. Haha.. Jag och Admir har även hunnit med en playdate med Johan, Therese och hundarna. Men det gick väl inte så bra som vi hoppats på. Mini blev less på deras stirriga valp och visade tillslut tänderna. Jag blev helt ställd - det hade jag aldrig trott om henne! Men hon kan uppenbarligen också få nog..
Efter playdaten och fikan hämtade vi upp Katrin och drog vidare hem mot mig. Jag och Katrin öppnade en vinflaska och skickade iväg Admir till gymet. Haha. Vad elakt det lät, men han var nog hellre där än att höra vårt kackel! Så gårdagskvällen (kan man säga så?!) spenderades med Katrin, en flaska vin, mycket prat, mycket kärlek och lite plugg. Man får ju passa på när man har experthjälp ;) Framåt ett hade vinet gjort sitt och vi begav oss mot sovrummet och sängen. Så inatt var det mys på hög nivå - tre tjejer tätt intill varandra i min säng ;)

Efter frukosten idag begav jag mig mot skolan för ännu en lektion i etik och livsfrågor! Sen när skolan var slut och middagen i magen ringde fina Marlene och överraskade mig med att kika förbi. Söta underbara tös <3 Resten utav kvällen spenderades med ljubavi. Vi var och fikade en stund på cafe corner och kortleken var med denna gången och jag säger bara tre ord; Admir fick fetingspö! Nu ligger jag nerbäddad i sängen med Mini på magen, det ska bli så skönt att komma i säng innan midnatt idag, sängen har ropat på mig i flera timmar nu men jag har kämpat emot med både näbbbar och klor. Tog även lite hjälp av kaffe och redbull, men nu ger jag nog vika snart! I morgon väntar den första "riktiga" mattelektionen så jag måste nog få min sömn så jag är taggad... Haha. Har ångest fan, hur ska jag klara av den jävla kursen?! Men men, med ett positivt tänk klarar man väl av det mesta.. Eller..?

Nattinatt på er.
Ta vara på era vänner, det är bland det finaste ni har <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0