för tidigt för att krypa ner?

Jag är helt, helt slut. Jag har jobbat och pluggat hela dagen och magen är fortfarande knas så jag är helt tom på energi! Funderar på att sova tidigt ikväll och starta lite tidigare i morgon! Tänkte jag skulle försöka ta mig upp ur sängen framåt 7, eller 8 iallafall... För det är mycket på schemat i morgon. Först har jag lite, lite plugg att ta tag i, sen ska jag försöka hinna gå förbi gymet en sväng innan skolan 12.30 Sen framåt kvällen ska vi ha playdate hemma hos Johan och Therese. Vovvarna ska få leka av sig! Urmysigt!

Skönt att vara ledig från jobbet nu fram till lördag iallafall så man kan fokusera på skolan. Startade med matten idag med. FY! Jag löste en uppgift jag fick av min lärare sen fastnade jag! Haha..

Nehepp nu ger jag upp för idag! Ska ut med Mini och passa på att säga hej till Jia och Katrin som är ute och flänger med bilen.. Puss och gull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0