god natt kalmar - god morgon sthlm

Är precis hemkommen från Anna och Sebbe där jag spenderat större delen utav kvällen. Där bjöds det på god mat, skratt, spel och underbart sällskp ;) Maria, en kompis till Anna (från skolan om jag inte är helt ute och cyklar) var också inbjuden. Samt Johan och hans tjej + hund.. Så vi var ett härlig gäng! Admir kunde tyvärr inte joina oss då han jobbade till 23.. Ligger nu nerbäddad i sängen efter att ha gått igenom väskan ytterligare hundra gånger - men nu tror jag nog att jag packat ner allt.. Det viktigaste är ju ändå bankomatkort och mobil, resten kan man ju alltid lösa! Pratade med mamma lite tidigare ikväll och allt går finfint med Mini, men det visste jag ju redan innan men alltid lika skönt att höra..

Nu måste jag ta och stänga av både lampa och ögon så jag somnar någongång. Ska ju trotsallt upp ganska tidigt i morgon. Klockan ringer halv sju, så nattinatti. Ska försöka hålla bloggen uppdaterad när jag är iväg ;)
Pussar och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0