haha - bästa!

Ok, ni som läst inlägget innan detta vet att jag ligger nerbäddad i sängen just nu. Mini ligger tätt intill min (svullna) mage och snarkar. Helt plötsligt vaknar hon med ett ryck, kravlar sig ut ifrån täcket och attackerar mitt glas med vatten som står bredvid sängen..! Hon tog ett par klunkar (?!) och sen kröp hon tillbaka in under täcket. Och nu sover hon igen. Hon ligger och snarkar.. Hon får sina ryck ibland den där damen. Men hon är för go. Men lat! Hon har ju eget vatten i köket. Men needå, hon ska ha mitt! Orka vakna, kämpa sig ut från täcket för att dricka lite, lite vatten för att sen kämpa sig in på samma ställe igen?! Gull eller vad?

Onödigt inlägg, jag vet. Och det är säkert inte alls lika kul att läsa det som det var att uppleva det! Men någon kanske tycker det var lika roande som jag, som typ.. hm.. Marlene kanske? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0