impulsdate

Kvällen blev inte alls som planerat - den blev mycket, mycket bättre! Som ni förstår så höll jag mig vaken ett par extra timmar, det blev inte sängen tidigt som det var tänkt. Katrin och Jia kom förbi och sa hej när jag var ute på kvällsrundan med Mini och nu som först, flera timmar senare så åkte dom hem. Vi har suttit här hemma och myst, ätit nattmacka och pratat massa skit. Det är underbara flickor det där <3 Jag har tur som har sådana fina vänner i mitt liv. Älskar er massor!

Men nu tror jag bestämt att jag ska ge sovandet en chans. Klockan ringer 7.30 i morgon.... Då ska jag roa mig med plugg ett par timmar. Problemet med miniräknare till matten är nu även det löst. Nämnde det för grannen tidigare ikväll och två minuter senare kom han ner med sin ;-) Så nu kan jag sätta fart med den kursen också, och snart får jag även hem boken!

Laku noc på er alla söta! Nu ska iallafall jag sova..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0