så jävla underbart

Hade jag kunnat hade jag lagt upp ett fett vrål här på bloggen! Jag känner mig som en ny människa. Lite fjantigt kanske. Men att några ändringar här i livet kan göra så stor skillnad är ju galet underbart! För det första så har jag tagit tag i min kost och min träning och det är så nice att känna sig lite duktig och nyttig igen. Och för det andra så har jag börjat plugga - ja, ni läste rätt. Jag började en kurs som heter "etik och livsfrågor" igår. Verkar som en bra, intressant och lärorik kurs! Ska även plugga upp mitt betyg i matte D. Haha - ja, ni läste rätt även denna gången! Men med bra lärare ska jag nog lyckas med det näst intill omöjliga!

Så från och med igår är jag en liten pingla som jobbar heltid och puggar halvtid!
Känner mig grymt duktig!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Du är GRYM stumpan! Heja dig!

2011-01-22 @ 11:14:05
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0