underbar kväll i en tråkig och sovande stad

Igår hade jag och lillebror Anto en kväll för oss själva. Han kom och hämtade upp mig runt åttatiden för att dra ut mig på stan. Jag måste ju erkänna att jag var ooootroligt slö och seg efter första dagen i skolan på fyra (?!) år och alla nya intryck gjorde mig helt trött i huvudet! Men vi begav oss iallafall ut på stan. Vi hade siktet på cafe corner men när vi kom dit stängde dom.. Sen när stänger dom tidigt?! Klockan var inte ens nio! Men men, vi drog vidare till krögers där vi hade massa intressanta konversationer! Satt och pratade om allt och ingenting, vissa ytliga samtalsämnen och vissa djupa. Efter en stund på krögers drog vi vidare till pipes. Stan var näst intill död! Inget folk någonstans, men det var ganska skönt faktiskt.. Strax efter elva kom även Admir in. Vi satt kvar en liten stund på pipes sen drog vi mot bilen och körde hem Anto, sen vidare hem till mig. Gick en promenad med Mini och sen kröp vi ner i sängen och kollade lite i högskolekatalogen som trillat ner i min brevlåda under dagen. Hittade en del intressaante grejer, får väl vänta och se vad hösten bjuder på! Farmåt ett drog Admir hem och jag somnade innan han satte nycklarna i dörren..

Kommentarer
Postat av: Marlene

Haha men jag e ju seg att kommentera hos dig för att du är DRYGAST på att blogga! :P Love you tooo!

2011-01-21 @ 20:59:57
URL: http://marlenejansson.blogg.se/
Postat av: erica

Haha dålig ursäkt! :-) Men nu har jag börjat blogga igen så nu får du skärpa dig <3

2011-01-22 @ 10:16:11
URL: http://ericagust.blogg.se/
Postat av: Marlene

Jag väntar på en uppdatering.........

2011-01-22 @ 23:56:17
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0