var det någon som sa att det var måndag?

Jag valde att ha en extra söndag denna vecka. Alltså är det inte måndag idag, utan söndag! Så som ni förstår så har jag mest tagit det lugnt hela dagen.. Var förbi mamma på en kaffe idag på förmiddagen, annars har det mest varit mys med Mini som vart aktuellt ;) Träffade Admir en stund också innan han skulle iväg och jobba. Nu har jag intagit soffan i väntan på att Anna ska höra av sig. Det var tänkt att hon skulle komma hit med hundarna (eller kanske bara en av dom) men det kom lite annat emellan så vi får se om det blir av eller om vi skjuter på det!

Det klampade för övrigt in en "gul man" i min lägenhet idag! Jag satt och kollade på en film och rätt som det är så öppnas dörren och en man i gula arbetskläder är påväg in i lägenheten. Mini blir då vansinnig och skäller och morrar som aldrig förr. Så han inser ju ganska fort att han gätt fel och vänder typ innan han hunnit in och stänger snabbt dörren - utan att säga ett ord! Haha, går man såå heltfel kan man väl kläcka ur sig ett "ursäkta, fel lägenhet!" eller något?! Men han blev väl så ställd och generad att han smet iväg. Haha. Han virrade omkring lite här på gården ett tag sen gick han in till grannen. Och vad jag förstod så hamnade han rätt den gången. Haha...

Nu ska jag ta ut min lilla prinsessa på en liten promenad och sen så får vi se vad kvällen bjuder på. Blir det ingen playdate med Anna och hundarna så är ju stan öppen och kontot fullt. Haha, eller fullt vet jag inte men påfyllt iallafall. Fick ju precis lön ;)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0