erica hjärta pappa

Igår drog jag med min käre far in till stan. Han hade ett ärende hos optikern så vi passade på att guppa fram lite på all kullersten när vi ändå var i city - han var lite "smått irriterad" (för att beskriva det med acceptabla ord!) Haha.. Vi var även hemma hos mig för kaffe och kisserunda med Mini.. Dom trivs bra ihop dom två! Den lille damen älskar att ligga och mysa i hans knä! Förr, när hon kunde vara med mig på jobbet, så låg hon i hans famn hela dagarna. Hon släppte honom inte med blicken. Flyttade han på sig så var hon hack i häl! Kärlek? -Ojaa! ;)

Vi lyxade även till det lite och hämtade med oss mat på vägen hem när vi ändå var ute och flängde. Skönt att slippa laga ibland ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0