Gårdagen i bilder

Började dagen med mys med Anna och Tiiara. Dom där små tjejerna älskar varandra! Och dom är så söta ihop! Och jag och Anna trivs rätt bra ihop vi också ;)


Först delar dom på allt, i detta fallet grisörat...


...men efter en stund så vill inte Tiiara dela med sig mer...


...så Mini ger upp och njuter istället utav solen...


...och Tiiara tuggar vidare ;)

(Bilderna är tagna från Annas blogg)

Efter daten med Anna och de små damerna kom Erika förbi för lite mys och skitsnack - som alltid. Och även det hamnade på bild!




Söt som få ♥

När denna dam lämnat mig kom Marlene och söta Nero förbi (Minis PV för er som inte vet) Mini är kär, men Nero är nog mest k--t ;) Lite senare på kvällen knackade även Katrin på dörren och så vips så satt vi där alla tre i soffan och skrek till en skräckfilm! (jag höll i kameran så det är därför jag lyser med min frånvaro).




Sötaste Nero!


Helt klart en underbar dag! Tack flickor ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack själv pluttan!! Alltid awsome att se dig och lillan... <3



ps. bästa bilden var ju på mig ;) ds.

2011-07-06 @ 23:26:12
Postat av: anna

Tack för senast ;) trevligt som alltid <3

2011-07-13 @ 15:31:59
URL: http://annastumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0