jag lever - men det är knappt

Mellan jobb, träning, vänner och allt annat jag bollar med just nu, så har jag även börjat rensa ur all skit här hemma! Jag har pillat och donat typ hela dagen förutom jobb 9.30-13.00, snabbfika här hemma med Katrin, Dante (hund), Jasmin & Mini såklart! Jag har även hunnit med en kvick runda genom stan och mys hemma hos Jief nu ikväll! Kom precis hem så nu ligger jag helt avtrubbad och nerbäddad och kollar på Adam och Eva...

Förlåt. Orkar inte lägga upp några bilder nu, som jag lovade igår, utan det kommer när jag har ork och tid! Förhoppningsvis i morgon! Nu ska jag sussa! Ovanligt tidigt för en fredagkväll :-) Men skönt så satan!! Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0