Katrin gästbloggar!

Hej alla GLADA människor!
jag befinner mig i Ericas soffa. Vi har druckit lite vin ikväll o även ett par öl! Jag Erica och Jief. Det har vart kul, har diskuterat allt möjligt, ekonomi, depressioner o förhållanden. Lät ju inte så roande men givande kanske! Nu är Erica ute med Mini o jag sitter här o lyssnar på Spotify. Jag saknar mitt hjärta som fan som snart kommer hem!! Fredag kväll blir det jobb o sen MYS hela helgen. Jag längtar ihjäl mig!!!! Innan trodde jag att jag såg ett stjärnfall o tänkte önska mig något. Men visade sig att det var ett gäng Måsar!! Hahaha! Okej Katrin, inte mer öl för dig. Nej nu ska jag avrunda o ta mig en nattcigg. Jag har världens bästa vänner som jag älskar massor!! godnatt people .
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0