ledig

Underbra ledighet! Men oj så trött jag är! Haha, det är mer utmattande att vara ledig än att jobba.. Jag vaknade självmant rätt pigg och utvilad 9.30. Gick då ut en runda med Mini och sen smet jag förbi mamma på morgonkaffe och macka ;) Jag har blivit bortskämd med att alltid ha sällskap vid frukosten nu för tiden. Antingen jobbar jag hos pappa och äter då frukost med honom eller så är jag på firman och då blir det frukost där! Men men, nog snackat om frukost! Framåt lunch drog jag ut till IKEA - och det gjorde tydligen resten av Kalmar också! När jag kom fram till parkeringen fick jag god lust att vända. Men är man en Gustafsson så är man - alltså envis ;) Jag brottades och slog mig fram där inne i ca 3 timmar och hittade en hel del fina saker! Och när jag ändå var i krokarna så passade jag på att göra Rusta och Jysk också! Jag kom hem med betydligt mer än vad jag kunde bära så jag fick springa tre vändor mellan bilen och lägenheten innan jag fått in allt! Härligt!

Kvällen spenderades med Katrin och Jasmin. Jag och Katrin rensade min garderob och Jasmin satt och drack "kaffe". (Eller rättare sagt mjölk med kaffe och socker - i den ordningen!) Vi tömde alla mina garderober och alla skåp och alla lådor och så rensade vi! Och hör och häpna - det blev hela 8 kassar! 3 följde med Katrin hem, så resten letar fortfarande nytt hem så hojta ;) Först till kvar eller var säger man?

Kameran är död - så bilder kommer i morgon! Och död, det är jag snart också för den delen så nu blir det sängen! Jobb 9.30 i morgon! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0