med fötterna utanför täcket

Hej mina hjärtan!
Vilket härligt humör jag är på ikväll! Undrar varför...?

Jag kröp precis ner i sängen... Det har varit en effektiv dag! ;-) Jag har hunnit träna, jag har jobbat heldag, gjort lite nytta här hemma och även njutit utav ett par mysiga promenader med min lille Mini... Nu ligger jag som sagt i sängen, med fötterna utanför täcket..! Och ni som känner mig - ni vet att det är bland det värsta jag vet! Ända sedan barnsben har jag känt panik om mina fötter inte är tryggt "skyddade" under täcket..! Men idag utmanar jag panikkänslan, det är för jävla varmt i sovrummet, men vi får väl se hur länge jag orkar kämpa emot viljan att låta dom krypa in och gömma sig. Och jag ska då säga det - att det redan är sjukt svårt att motstå! Så om någon minut har jag nog gett upp! Haha..

Sov sött nu sweets! Det ska iallafall jag! ;-)
Saknar min älskling! Kom hem nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0