min dag

Jag skulle ljuga om jag sa att jag börjat vänja mig vid att klockan ringer tidigt - varje dag! Men jag kan nog ärligt säga att det går bättre och bättre för varje dag som går.. Idag bafann jag mig på jobbet 9.30 och Mini fick vara med mig hela dagen. Hon var så duktig så det var ingen idé att gå hem med henne! Vid 14.00 hade jag tid hos optikern! Planen var att äta något efter det och sen möta upp mamma på gymet vid 16.00 men allt drog ut på tiden så vi sköt på träningen tills i morgon istället. Men tro nu inte att jag satt på mitt arsle för det! Nej nej, jag tog med Mini på en timmes promenad och sedan vidare hem till flickvännen (Nicole) för fika och kärlek!!

& dessa mötte jag på promenaden. Jag blev rädd!
jag blev nämligen attakerad av en sådan jävel när jag var liten!!




Jag slet upp Mini i famnen och när jag väl samlat mod för att ta mig igenom hela flocken "hemsk" så gick vi vidare mot slottet och kalmarsundsparken! Det var en otrolig lättnad att beblanda sig med folk och "normala fåglar" igen!




Kalmar är rätt fint ändå ;)




Den "dansande" pippin. Jag skrattade så jag grät!


Kärlek ♥


Trött Chihuahua..?!

Framåt kvällen kom Kikki förbi på te hemma på gården. Vi satt och pratade om allt och ingenting och det slutade med att vi öppnade en flaska vin ;) Nu har hon lämnat mig och jag ska alldeles strax gå ut med Mini en sista runda innan jag kryper ner i sängen! Fy fan vad jag saknar min ljubavi. Det är tomt utan honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0