morgonmys på jobbet

God morgon sweets!
Jag har pirr i magen idag, vet inte varför men jag älskar känslan. Det är ett bra pirr ;-) Ligger just nu i soffan på jobbet med en kaffekopp i högsta hugg. Och nej, jag skrev inte fel. Jag ligger. I soffan. På jobbet. Och njuter av skitsnack, massa skratt, musik, kaffe och morgonmys med far min ;-) Det verkar bli en slapp dag idag, det är så äckligt och klibbigt ute! Det enda som står på schemat just nu är att jag ska leka frisör. Hahaha att han vågar "lägga sitt huvud" i mina händer är ett under!

Ikväll blir det förhoppningsvis en sväng förbi gymet. Jag har inte varit där på allt för länge nu och jag känner hur min kropp och själ skriker efter lite slit och svett. Speciellt mina knän. Jag behöver träna för att hålla dom igång och för att slippa ha ont! Men nehe, nu ska jag lägga ifrån mig min bästa vän och vara lite social tror jag!

P.S
Jag tänker på dig. Varje sekund. Finns här.
Den underbara själ som ska ta åt sig vet vem hon är. Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Marléne

Älskar dig sötnos! Jag tror jag vet vem du tänker på. Och hon är så tacksam över det!

2011-07-02 @ 13:21:03
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0