Ölandshäng del 2

Det blev sängen tidigt i fredags kväll - och det kändes väldigt udda! Men det var faktiskt väldigt skönt att vara i säng innna midnatt för en gångs skull! Vaknade redan kl 8.00 dagen efter och mamma var så söt som tog ut Mini på morgonpromenaden så jag kunde ligga kvar och dra mig lite extra ;) Och det var tur det för kärringen ett par husvagnar bort skällde ut mamma totalt för att hon gick förbi just hennes husvagn, där Mini råkade bli nödig... Kärringen började skirika om respekt för natur och andra människor och det ena med andra, hon tyckte helt enkelt inte att Mini skulle göra sina behov där.. Hon tyckte mamma var respektlös och att det var dålig stil.. Mamma svarade mitt i bajsplockandet att hon var påväg ut från campingen och att hon inte kunde rå för att "olyckan" hände just där, men att det inte var någon big deal - hon plockade ju upp! Men kärringjäveln fortsatte gapa och skrika och sa åt mamma att hon skulle gå andra hållet, hon skulle fan inte gå förbi deras husvagn för där lekte hennes barnbarn! Mamma var fly förbannad när hon kom tillbaka till husvagnen! Hade det varit jag hade jag gett henne en godmorgon-smäll, för mitt humör är inte att leka med så tidigt på morgonen!


Morgonpuss ♥

Mitt i frukosten ringde Marlene och sa att hon och Nero var påväg över! Då glömde vi snabbt kärringen i husvagnen lite längre bort och alla fick ett leende på läpparna ;) Och Mini låg förväntansfullt mitt i vägen och höll utkik efter dom. När dom äntligen kom över var det sol, lek, bad, fika, grill och mys som gällde!


Här ligger de tre tjejerna och njuter utav solen efter ett dopp i havet. Jag, Marlene, Mini och Nero var nere vid hundbadet och plaskade lite, men mamma vågade inte! Så nu är första doppet för iår avklarat! Och vovvarna fick träna lite. Så det blev två flugor i en smäll ;)

Blöt hund = knäpp hund!


Inne i en het disskussion...?


Gos i skuggan


Mini totaldäckade såfort vi klev innanför dörren hemma!

Brände mig lite.....


Kommentarer
Postat av: anna

Hehehe, du är ju bara för söt :)

2011-07-13 @ 15:30:22
URL: http://annastumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0