Ölandshäng del 1

Jag packade en väska och tog med Mini och drog till Öland i fredags efter jobbet! Admir åkte till Bosnien i fredags eftermiddag så jag kände mig lite ensam :( Så då är det aldrig fel med lite sällskap av familjen! Där blev det gott att äta, gott att dricka, härlig sällskap och en underbar fredagkväll helt enkelt ♥


Kjell gullar med Mini och hon njuter för fullt. För 6 månader sedan hade detta aldrig gått! Hon har alltid varit lite rädd för honom men nu går det kalas!





Jag och mamma var som jag skrev i ett tidigare inlägg ute och övade Mini på att vara "lös". Köpte en lååång lina härom dagen och min lilla tös var såduktig! Vi smög in på ett gräsområde där det tydligen var hundförbud - men, fuck it!

Efter promenden mös vi i förtältet med spel och vin medans Mini höll koll i fönstret ;)




Kommentarer
Postat av: Marlene

Löv your updates babe! Keep up the good work! Passa dig för att lägga ut nåt otrevligt bara...^^ Som tuttar eller annat...

2011-07-10 @ 14:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0