Ursäkta mitt språk...

men ska det se ut såhär?! - Nope det tror jag faaaan inte!
Stod och borstade tänderna nu precis innan bedtime och känner plötsligt hur det droppar vatten på mina fötter.. Kikar förvånat ner och ser hur det rinner vatten ut ur badrumsskåpet! Allt i skåpet var helt blött! Alla handdukar jag äger! Och vissa kunde jag krama flera dl vatten ur! Suck! Och i morgon är det fredag. Och jag jobbar troligtvis 8-16 så hur vi ska lösa detta vet jag inte! Men det är fan inte mitt problem. Gsrabbarna på JP får jobba över för dertta måste dom fixa innan helgen för såhär ska jag fan inte behöva ha det!


Detta förklarar ju också varför duschen läckte förut
- det var inte därifrån vattnet kom!


Kommentarer
Postat av: Erika

Men pluttan då, det där är ju jätte lätt att skruva ihop ju :) du skulle ringt mig så hade jag kommit i ilande fart :) nästa vecka är det du och jag! <3

2011-07-29 @ 11:26:10
Postat av: erica

Haha nejnej. Det var inte bara till att skruva! Packningen var väck!

2011-07-29 @ 20:15:32
URL: http://ericagust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0