min dag

Min dag kunde inte börjat bättre. Jag njöt så jag höll på att dö! Bebismys! Jia skulle till tandläkaren med Ayla så jag hade lilla Neo för mig själv i en hel timme. Vi var ute och gick med vagnen och han sussade så sött, han kikade upp ett par gånger, tittade på mig och log och så somnade han om igen ♥ Jag kan ju inte annat än att bli sugen på en egen - men att låna lite då och då är ju inte helt fel ;) Efter tandläkarbesöket drog vi vidare hem till dom där jag och Ayla gick loss! Kurragömma, hopp och studs i sängen, kullerbyttor, måla, leka med lera, rida på rygg och massa annat kul! Hon körde totalt slut på mig, jag var så trött när jag gick därifrån! Haha.. När jag kom tillbaka in till city mötte jag upp Marlene för lunch. Sen drog vi hem till mig för att hämta Mini, sedan vidare hem mot Marlenes mamma för att hämta Nero och sen avnjöt vi en promenad i Tegelviken. På väg hem stannade vi till i hamnen och satte oss på en bänk och njöt av sol och glass!


Hetast i stan, Iallafall hon till vänster i bild ♥


Kärleksparet!








Nero njuter!


Snuttan fick smaka mammas glass och OJ så gott det var!




Kvällen har spenderats med Madde med te och mys i soffan ;)
Och Mini var överlycklig över sin nya lekkamrat!







Kvällens planer är än så länge oklara, Katrin kommer kanske förbi en snabbis och vinkar mig hejdå. Hon åker till Kreta (tror jag att det var) i morgon! Avis? Needå?! Men min tur kommer väl?! Efter 23.00 kommer Ljubavi hit på mys! Det är troligtvis vår sista kväll och natt ihop innan han åker till Bosnien :( Usch, jag vill inte. Jag saknar honom redan - och han har inte ens åkt än. Hur ska det då gå när han åkt?!

Nu blir det kvällspromenad med min lilla pingla. Och sen blir det nog soffmys tills Admir kommer, om inte Katrin kikar förbi vill säga.. Måste ställa mig och fixa en matlåda till älsklingen också, för har man lovat så har man.. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0