nu tar gustafsson helg!

Jaa det ni, det gör jag. För det har jag förtjänat. Är nu ledig i hela åtta dagar. Från jobb nr 1 iallafall. Jobb nr 2 ska jag ta tag i på torsdag tror jag och så får vi väl avvakta och se om jobb nr 3 låter mig njuta av min ledighet eller om jag måste rycka in där! Jag har många bollar i luften just för tillfället och jag jonglerar (stavning?!) riktigt bra om jag får säga det själv!

Min tisdag har spenderats på jobbet.. Det har varit lugnt och skönt, lite för lugnt kanske. Jag råkade somnade under filmen vi fördrev lite tid med. Men det får man ibland tycker jag ;) Jag hann även med en snabbfika med Kikki ikväll innan jag kröp i säng. Mys mys. Men nu ligger jag här nerbäddad och roar mig med samma sak som igår - läser bloggar och slösurfar. Det har lixom blivit ett måste på sista tiden innan jag kan somna. Det och Sudoku! I vanliga fall brukar jag ligga i sängen med mobilen i näven men på senare tid har jag påminnt mig själv om att jag faktiskt äger en dator! Lite lyx i vardagen är ju aldrig fel.

Nu ska jag återgå till mitt bloggläsande och mina pinglor på MSN ;)
Hörs när vi hörs.
Nattnatt!


Ps.
Detta är riktat till dig Marlene - min rumpa känns bättre nu...
Det är kanske sant att man vänjer sig tillslut?
Vid en hård sadel alltså - inget annat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0