rump & bitchuppdatering

Eftersom att temat som avslutade gårdagens inlägg fick positiv kritik så fortsätter jag väl i samma genre idag. Så för er som är nyfikna på rumpuppdatering - läs vidare. Ni andra kan ju hoppa ner en bit! Så för er som vill veta - min smurfrumpa värker fortfarande och smärtan som gick igenom min kropp när jag satte mig på sadelfan idag på morgonen var näst intill olidlig!! Det är ett helvete rent ut sagt och den enda pepp och sympati jag fått är "haha, du vänjer dig!" Jag funderade helt seriöst och ärligt på att sätta en kudde mellan mig själv och cykeln idag på morgonen. Men jag kom ganska snabbt på att det var en dum idé. För det första så skulle det se jävligt dumt ut och för det andra så hade jag nog hunnit tappa den en sisådär 100 gånger innan jag hunnit fram till jobbet. Och gå var ju inte ett alternativ så jag bet ihop!

Förutom att jag plågats av en jävla smärta så har en jävla brud hemsökt mig inatt. Hon trängde sig in i mina tankar igårkväll och hon fanns i mina drömmar när jag äntligen somnat. Den jäveln! Så kort och gott - förutom rumpont och en bitch som förstör min sömn så har det inte hänt något speciellt det senaste dygnet...
Får se vad kvällen bjuder på. Nu åter till jobbet. Film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0