sista minuterna första dagen denna vecka

Sova var det ja, jobb idag, jobb i morgon..
Försöker, men det går inte..

Fyra små ord räckte för att göra mig sömnlös. Tänk att man ska vara så lättpåverkad och osäker. Fan. Förlåt, men det bara kom. Bäddade precis ner mig i sängen i hopp om att jag skulle bli trött men hamnade i sittande position med datorn i knät. Mini ligger bredvid mig med busen och psykar mig och piper och vill leka men jag är inte alls på humör. Jag ägnar de sista måndagstimmarna med att läsa bloggar och surfa runt på nätet istället..

För övrigt så har jag ont i rumpan, eller på kanske det heter? Jag cyklade nämnligen till och från jobbet idag - på en cykel med en sten till sadel. Jag säger bara aj! När morgondagen är över kommer jag ha en smurfrumpa!
Nee, jag känner att mitt blogganade börjar spåra ur lite nu, så jag ska nog hålla mig borta från tangentbordet och ägna mig åt lite tidsfördrivande sufrande istället.
Är det tröttheten som smyger sig på kanske?

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hahhaa, det började ju precis bli ett kul inlägg ;) Ring om det är något baby... <3

2011-06-21 @ 08:08:27
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0