slut i rutan

Väckarklockan ringde redan kl 7 i morse.. Där försvann min sovmorgon! Var hos läkaren 8.15 för provtagning av mitt sköldkörtelvärde. Men. Nu till det konstiga - jag hade inget blod! Tillslut fick hon sticka mig på handen och efter vad som kändes som ett bra tag lyckades hon fylla ett rör. Detta har jag aldrig varit med om tidigare. Det brukar forsa ur mig! Men men.. Efter det drog jag och Admir till Witten och avnjöt en härlig hotellfrukost! Sen vidare mot netonnet och hansa! Vi kom hem runt lunch och jag kunde inte kalla mig själv för människa just då så jag parkerade mig själv på soffan och somnade. Vaknade nu.
Nu blir det en promenad med Mini. Och en dusch!
Sen kanske fotboll? Heja KFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0