tankar just nu

Försöker förstå, försöker hitta svar.. Men utan att lyckas. Hur mycket jag än vrider och vänder på det som hänt så kommer jag inte fram till något. Hela min kropp värker och jag mår så illa. Vet inte hur jag ska hitta ut ur detta jävla mörker. Jag kan inte se något ljus i slutet utav tunneln, det är bara ensamhet och mörker överallt..

Jag hatar att inte veta vad jag känner, det är krig i hela min kropp. Jag kan inte gråta, jag kan inte skrika. Jag bara är. Min kropp känns som ett tomt skal. Min själ, mina känslor och mina tankar har checkat ut.

Respekt - vad är det?
Ärlighet - finns det ens på denna jord?

Kommentarer
Postat av: Marlene

Finns här för dig gumman.. O tack själv!

2011-06-11 @ 00:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0