min dag so far

Dessa pinglor jag jag spenderat dagen med, eller ett par timmar iallafall ;)

Kl 11 parkerade jag mitt ass hos frisören - tre timmar senare mötte jag upp dom fina för en välbehövlig lunch! Och Gustafsson är nöjd - det händer inte ofta! Jag har inte ens stylat om det, och det har nog aldrig tidigare hänt.. Men åter till ämnet. De tre damerna åt god mat på 4-kök! Efter det rullade jag proppmätt hemåt för att kissa Mini och sedan stoppa ner henne i väskan för att åter igen möta upp girlsen för lite shopping ;) Ett par byxor, fyra linnen, ett par shorts och lite annat smått och gott följde med mig hem. Vi hann även med lite glass på Ben & Jerrys, men jag fick nöja mig med en kaffe och titta på med avund när dom smaskade i sig. Allergi suger.


En kaffe på Ben & Jerrys.. Och nu är jag blond och lite kortare klippt ;)
Ful min, men men...


Pusskalas ♥

Efter ett par mysiga timmar men flickorna mötte jag upp mamma för att shoppa vidare på baronen. Mini blev ompysslad av en random kille och njöt ganska duktigt. Haha. Hon blev ganska ställd, hennes blick hade jag betalat för för att få på bild! Efter det kom Karin förbi hemma hos mig på fika och jordgubbbar ;) Vi fördrev ett par timmar ihop och nu sitter jag här nerbäddad i soffan med Mini tätt intill.. Kvällen är fortfarande oplanerad, men det är ju trotsallt lillördag så vi får väl se om något kul dyker upp! En sväng på stan kanske..?


Ps.
Bilderna är från Marlenes blogg ;) Hon var en flitg fotograf idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0