vad händer med min kropp?!

Har jobbat hela dagen och allt har varit lugnt och helt normalt. Drog ut till mamma när jag slutat för att hämta hem Mini och sen vidare hemåt - och då började det.. Jag satt i soffan med Admir när jag plötsligt kände en jävligt obehaglig känsla sakta fylla hela min kropp... Vet inte vad det var eller varför eller hur jag ska beskriva känslan. Jag kunde inte sitta still, samtidigt som jag inte kunde röra mig. Jag ville inte bli rörd, samtidigt som jag bara ville bli hårt omhållen. Jag kände hur tårarna var påväg, men ändå kom det inga. Jag kände hur jag fick panik i min egna kropp och allt jag ville var att komma därifrån. Jag var tvungen att påminna mig själv om andningen. In genom munnen, ut genom näsan.. Satte mig ute på gården en kort stund för att få lite luft, men jag vet inte om det hjälpte.. Är det detta som alla kallar ångest? Panikångest? Har jag blivit så påverkad av allt som hänt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0